Gäst Szellerie Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Du är inte konstig, dina kompisar är konstiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Du är inte konstig. du råkar bara lyssna på ett dåligt band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Jim, du är inte konstig, bara lite annorlunda. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Jim du är inte annorlunda, bara en skön människa. Jag lyssnar också på Europé, i bland faktiskt. De har gjort ett par låtar, bland annat Carrie & The Final Count down. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Jag tror nog att det har gjort fler låtar än Carrie och The Final Countdown. Jag lyssnar faktist på betydligt äldre musik än vad du lyssnar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 jag brukar lyssna på europe och massa andra gammla låtar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Min morsa lyssnade på Europe när hon var ung.. själv lyssnar jag bara på Ultima Thule. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Europe är rätt okej doc lever dom på några få hits. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 de ska ju snart ut på turne och släppa en ny skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Du är inte konstig. jag lyssnar på queen är det nåt fel med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.