Shotmans Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Behöver hjälp med att hitta ett bildprogram som photoshop eller något sånt , om ni säger att det är gratis att ladda ner photoshop eller något annat så direktlänka gärna till den exakta sidan där man laddar ner :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Photoshop är gratis. I 30-31 dagar. www.download.com. Bara till att söka på Photoshop ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 15 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Okej , tack så mycket :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Jag har photoshop, men det funkar inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Farsan och jag ska nog fixa Photoshop snart. Eller så att jag själv fixar det hjälp utav min kompis. Ska väl ha Lan snart och dra det. Men varför funkar det inte för dig då Kola King? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 18 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Funkade inte heller för mig , kom bara upp massor av filsorter men ingen setup eller något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Gjorde det för mej oxå när jag skulle ladda ner photo shop ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.