Zaff Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 mmmm fast det är lite mycket fake tycker jag. Det är det visst men man vet inte hur dom gör. Det är det som är faket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 någon som tittar på wwe smackdawn eller wwe raw eller har spelet om ni har spelet så kan ni berätta om det för ja ska kanske köpa de!!!! köp spelet det (äger nästan allt) men köp köp och köp spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Det mesta är fake, men det är kul, kollar varje vecka, har spelet, köp det... *andas* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrestling_guy Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Jag ser på pogramet och det är ganska bra men smackdown vs raw är ingen ide att köpa tycker jag för du kan bara vara några få wrestlare och finns bara två bälte i smackdown: WWE champion och U.S champion och i Raw: world hevy weight champion och internationel champion så köp i stället Smackdown Here comes the pain men om den inte finns så köp Smackdown vs Raw :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Wrestlin är assa fakeit det borde förbjudas men det går att titta på,t Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Wrestlin är assa fakeit det borde förbjudas men det går att titta på,t Varför borde det förbjudas?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 WWE är fake! Men WWF,WCW och WolfPack är på riktigt! P.S. jag kollar åsso på både SMACKDOWN o RAW=WAR! o naj jag har inte spelet men den värkar va fett! Du WWE ECW & WWF är samma sak! Och du hairemi dog i ringen han fick stol på adelsäpplet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 rgfuskaren.. allt wrestling e fake..allt är uppgjort vem som ska vinna och så..vad dom ska göra..men skadorna är på riktigt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg