Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

För ett BRA TAG sen så startade jag en tråd med att jag inte kom upp till Snowhead,och det blev väl över 100 inlägg,men jag slutade svara efter ett tag,och jag hittar det inte.Så,nu frågar jag om samma hjälp:

1.Vart hittar man ALLA flaskor?

2.Vart hittar man ALLA Zoraäggen,letat sen i typ November elle var det förrförra året...?

3.Hur kommer man sedan i i Watertemple(eller vad i hela det heter,tredje)?

Jag är OTROLIGT desperat,och hoppas att jag får hjälp!!

Skrivet

Fråga: 1.

1. Hjälp häxan kotake (southern swamp)

2. Vinn goron racet. (goron village)

3. Hjälp Romani skydda sin mjölk från tjuvar när hon åker till staden. (romani ranch).

4. Ta dig uppför vattenfallet med hjälp av hookshot och besegra bäverbröderna. (great bay coast)

5. Klara en bit på kafei´s uppdrag. När du får "letter to Mama" från affärägaren ska du ta på romanimask och gå in i baren, ge mamman brevet och du blir belönad med en flaska chateau romani. (3.e dagen west clock town).

6. Ta på dig captains hat och be stalchildren gräva upp graven åt dig. Du ska leda dampé till olika jordplatser. Vid tre av dessa kommer poes upp och när du dödat alla kommer en big poe upp. När du skjutit denna med pilar kommer en kista upp med sista flaskan. (Ikana graveyard).

Fråga: 2.

4st zora ägg hittar du vid pirates fortress (du får leta runt och det är lättare att hitta om du kan gå runt ostört med stone mask). En finns i rummet där du hittar hookshot.

3st zora ägg finns att hämta vid pinnacle rock. Se till att plåta en brud i pirates fortress (hela kroppen synlig). Ge denna bild till Gubben i affären bredvid ocean skulltula house och han ger dig en sjöhäst. släpp ut denna vid pinnacle rock och han visar den säkra vägen fram så du lätt kan ta dig fram. Döda ålarna som finns här och i tre av hålen kommer du hitta äggen. I dom andra finns diverse småsaker.

Fråga: 3.

När du lämnat alla zora äggen till akvariet kommer dom bilda noter. Ta fram ocarinan och lär dig låten. När du lärt dig denna springer du till sångaren i Zora bandet (minns inte vad hon heter) och spelar sången. Det kommer komma en sköldpadda som skjutsar dig till templet. Ta dig upp på honom genom att skjuta hookshoten på trädet.

• Skapa ny...