Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Skrivet 15 Mars 2005 Tänkte göra ett gruppforum med kategorin:Flashfilmer,bli medlem snälla! Shema sånt som jag hade tänkt på (Domma 2 första grejorna e från Allmänt) Flashfilmer Roliga bilder "Rådet",där kan du ta upp grejor du vill ändra i forumet t.e.x eller nya regler Varningsstället kan du kolla på Gruppforums-varningarna Regler: Du får göra Gruppforums insamling här(men detta e ingen regel,ville bara ta upp det) Inga svärord,en varning på direkten! Fråga inte om du får bli moderat,jag pekar ut en Om du bryter mot reglerna får du en varning Bli medlem! Citera
K.K. Slayer Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Skrivet 15 Mars 2005 Tänkte göra ett gruppforum med kategorin:Flashfilmer,bli medlem snälla! Shema sånt som jag hade tänkt på (Domma 2 första grejorna e från Allmänt) Flashfilmer Roliga bilder "Rådet",där kan du ta upp grejor du vill ändra i forumet t.e.x eller nya regler Varningsstället kan du kolla på Gruppforums-varningarna Regler: Du får göra Gruppforums insamling här(men detta e ingen regel,ville bara ta upp det) Inga svärord,en varning på direkten! Fråga inte om du får bli moderat,jag pekar ut en Om du bryter mot reglerna får du en varning Bli medlem! vore ju kul om jag var med :D Citera
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Skrivet 16 Mars 2005 Då måste ni skicka FM kom ihåg det. Citera
Gäst abu Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Skrivet 16 Mars 2005 Tänkte göra ett gruppforum med kategorin:Flashfilmer,bli medlem snälla! Shema sånt som jag hade tänkt på (Domma 2 första grejorna e från Allmänt) Flashfilmer Roliga bilder "Rådet",där kan du ta upp grejor du vill ändra i forumet t.e.x eller nya regler Varningsstället kan du kolla på Gruppforums-varningarna Regler: Du får göra Gruppforums insamling här(men detta e ingen regel,ville bara ta upp det) Inga svärord,en varning på direkten! Fråga inte om du får bli moderat,jag pekar ut en Om du bryter mot reglerna får du en varning Bli medlem! Observera. läste vad du skrev och såg bara ett par små saker.Bara så du vet så kostar det att göra någon annan till modenator (5000fm) I ditt gf kan du inte ge någon annan en varning. Citera
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Skrivet 16 Mars 2005 Gud,GF varningar fattar du väl Citera
DanniQ Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Skrivet 16 Mars 2005 Gud,GF varningar fattar du väl Du menar "text"?En tråd där det står te.x.: ____ har 2 varningar.. öööö har 9 varningar.. eller? Citera
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Skrivet 16 Mars 2005 man kan bara ha max 5 varningar,om du (t.e.x)har 5 varningar så skulle du åka ur GF:et.Fattar du? Citera
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Skrivet 16 Mars 2005 Ja faktiskt,om jag inte väljer ut en annan moderat också Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.