coolsamus Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 varför kan jag inte installera det fast jag har en bra dator lite fakta om min dator 800mgh intelpenisium4 1028mb hårdisk bästa grafik kortet på marknan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Henrik Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Vart står det för fel när du installerar den?:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 du kan läsa på baksidan vad din dator behöver. annars kan det vara så att din hårddisk är full, men det är inte så troligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 du kan läsa på baksidan vad din dator behöver. annars kan det vara så att din hårddisk är full, men det är inte så troligt. jag håller med...jag har 3 datorer o the sims fungerar bara på en...även att typ alla hård diskar e tomma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 varför kan jag inte installera det fast jag har en bra dator lite fakta om min dator 800mgh intelpenisium4 1028mb hårdisk bästa grafik kortet på marknan du har för lite hårddisk är min gissning, the sims tar ca o.7gb och du har bara 1gb så jag tror du behöver skaffa en extra hårddisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 det kan vara så att grafikkortet är för bra, så att spelet inte klarar det. kolla om du har onödiga filer på din dator, och släng dom som är onödiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.