cola_alex Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Skrivet 16 Mars 2005 (redigerat) vet nån nåt bra tips när man är kör rohan för jag kör den tredje gången med rohan har ni nåt bra tips för att klara den shicka den till mig plzzz asså det är på data gjorde fel Redigerat 16 Mars 2005 av cola_alex Citera
Gäst Soffan Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Skrivet 16 Mars 2005 Detta spel fungerar endast på PC. Men du får gärna föklara lite bättre om vilken bana du menar. Citera
cola_alex Skrivet 16 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 16 Mars 2005 Detta spel fungerar endast på PC. Men du får gärna föklara lite bättre om vilken bana du menar. dunharg Citera
cola_alex Skrivet 16 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 16 Mars 2005 Detta spel fungerar endast på PC. Men du får gärna föklara lite bättre om vilken bana du menar. det är dunharg Citera
cola_alex Skrivet 16 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 16 Mars 2005 Detta spel fungerar endast på PC. Men du får gärna föklara lite bättre om vilken bana du menar. dunjharg Citera
cola_alex Skrivet 16 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 16 Mars 2005 Detta spel fungerar endast på PC. Men du får gärna föklara lite bättre om vilken bana du menar. dunharg Citera
Gäst Soffan Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Skrivet 17 Mars 2005 Okej, okej... Jag förstår nog vad du menar med "Dunharg". Kom inte ihåg banan men det är väl bara att bygga bondgårdar och ett stall och vänta tills du får en hel del med resurser. Om du kan bygga upp din armé så gör en hel del med ryttare. Är det innan Helms Klyfta? Citera
cola_alex Skrivet 18 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 18 Mars 2005 Okej, okej... Jag förstår nog vad du menar med "Dunharg". Kom inte ihåg banan men det är väl bara att bygga bondgårdar och ett stall och vänta tills du får en hel del med resurser. Om du kan bygga upp din armé så gör en hel del med ryttare. Är det innan Helms Klyfta? <{POST_SNAPBACK}> [/quote ja Citera
joaacim Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Skrivet 19 Mars 2005 Okej, okej... Jag förstår nog vad du menar med "Dunharg". Kom inte ihåg banan men det är väl bara att bygga bondgårdar och ett stall och vänta tills du får en hel del med resurser. Om du kan bygga upp din armé så gör en hel del med ryttare. Är det innan Helms Klyfta? <{POST_SNAPBACK}>[/quote ja <{POST_SNAPBACK}> Har du fixat banan nu eller? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.