Dark_samus Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Det där val väl ändå lite onödigt.. Alla Gamecubare bör väl ha Zelda The Wind Waker antar jag.. Känner mig lite utstött . ja har inte zelda:tww tycker den ser tråkig o barnslig ut me tecknad grafik ;) The Legend of Zelda collectors edition e skit bra, (ok, kanske inte världens bästa grafik,men 4 in one till typ det lägsta priset jag har sett) om han hittar den nånstans i världen :P har oxo letat efter den men inte lyckats <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 ToS eller d nya Zelda^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 ToS eller baten kaitos! Det nya zelda är det nästan ett år (förmodligen ett år eftersom det kommer förmodligen bli försenat) till så köp nåt annat så länge! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sonic_master Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 MAn ska köpa Sonic Adventure DX directors cut eller/och Sonic Heros eller/och Sonic advetur2 battle :cool: :cool: :cool: Coolness Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg