Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

hur mycket är en nintendo 8-bit värd jag har en som har kvar kartong och allt! :huh:

Priser på 8-bit är olika, men nu när du har kartong och mera så blir det mycket värdefullare,, gå in på tradera och kolla vad dom tar där,

Skrivet

jag tror det var på spelia.se, som det kostar 695 kr. och du får 300-400 kr om du byter in det där. (utan kartong)

Priser är varierande, och på tradera brukar allting bli billigare eftersom det är en aktion. Värdet är nästan alltid högre, tänk på det. Med tålamod och

TUR får man nog ut mer pengar för ett NES via annons på blocket.se eller något liknande.

Det var en snubbe som ville köpa min nya inplastade instruktions bok till NES för 50 kr!

Skrivet

jag tror det var på spelia.se, som det kostar 695 kr. och du får 300-400 kr om du byter in det där. (utan kartong)

Priser är varierande, och på tradera brukar allting bli billigare eftersom det är en aktion. Värdet är nästan alltid högre, tänk på det. Med tålamod och

TUR får man nog ut mer pengar för ett NES via annons på blocket.se eller något liknande.

Det var en snubbe som ville köpa min nya inplastade instruktions bok till NES för 50 kr!

Nej Tradera är bättre än blocket, 50 kr ok det händer också på tradera,

Skrivet

va? förstår inte vad du menar lakrits....:(

Den där snubben träffade jag på en marknad (loppis)

Jag menar inte att blocket är bättre, bara vill på peka att om man lägger ut någonting på tradera blir det lätt att man inte får så mycket pengar för sina saker. eftersom det är en auktion. Det går ju att sätta ett lägsta bud också i och för sig.

På blocket så väljer man ju priset själv, du kan där ta vilket pris du vill för dina saker.

Skrivet

Variera ju väldigt. Jag fick sålt min NES med prima skick för 800 spänn till Ragnarök här på sidan.. ^^. Man kan köpa en NES för en hundring nånstans på en turkmarknad också.. Men vissa NES kostar flera tusen.

Gäst saabmosare
Skrivet

Variera ju väldigt. Jag fick sålt min NES med prima skick för 800 spänn till Ragnarök här på sidan.. ^^. Man kan köpa en NES för en hundring nånstans på en turkmarknad också.. Men vissa NES kostar flera tusen.

Köper man privat av kompisar och sånna som inte är samlare och så så kan man få för bra priser, köpt 2 enheter med spel och tillbehör nu, kostat mer 250:- och ett par gamla vattenskidor, Mot de fick ja, 2 enheter, 3 dosor , 1 zapper, och 7spel varav 4 med kartong och nått helt komplett.. :)

Ska leta vidare efter fler spel nu, riktigt kul att spela.. :)

Skrivet

Jo f*n, att köpa av kompisar är ju kanon. Min kusin köpte nyligen 2 NES med typ 20 spel och sladduppsättningar, 4 kontroller. Många spel hade kartong och manual.

Pris: 500 kr.

Lakrits: Ok, om mellanrummen räknas som rader så ordnar jag det med en gång;)

• Skapa ny...