Gäst GTA-PALLE** Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 hej jag undrar om det har kommit någon ny kod till gata san andreas`???? :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 (redigerat) hej jag undrar om det har kommit någon ny kod till gata san andreas`???? :ph34r: det har kommit en del... kolla in kod "knäckarnas" hemsida, www.maxbot.com/gta Redigerat 16 Mars 2005 av Holming-the-King Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 hej jag undrar om det har kommit någon ny kod till gata san andreas`???? :ph34r: tack you the man :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tiger-bosse Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 hej jag undrar om det har kommit någon ny kod till gata san andreas`???? :ph34r: det är bara titta när du går in på den här sidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 hej jag undrar om det har kommit någon ny kod till gata san andreas`???? :ph34r: Aldrig vara hungrig koden, mkt bra! :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 hej jag undrar om det har kommit någon ny kod till gata san andreas`???? :ph34r: Det där är ju gammla fusk! <_< :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tiger-bosse Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 hej jag undrar om det har kommit någon ny kod till gata san andreas`???? :ph34r: dom här fusken kanske blir godkända på fuska.se hoppas jag Alla öar Öppna inget stängsel tryck ner L1 R1 ner R1 R1 L1 vänster höger höger upp Full flyging skill tryck L1 R1 L1 R1 höger vänster ner L1 R2 Du är odödlig tryck ner kryss höger vänster höger R1 höger ner upp trekant Aldrig efterlyst tryck cirkel höger cirkel höger vänster fyrkant trekant upp Din bil flyger som ett flygplan tryck fyrkant ner L2 upp L1 cirkel upp kryss vänster Bara sport bilar på vägen upp L1 R1 upp höger upp kryss L2 kryss L1 /lucas (tiger-bosse) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 hej jag undrar om det har kommit någon ny kod till gata san andreas`???? :ph34r: "Typ en vecka gamla" Mr. Snabb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 hej jag undrar om det har kommit någon ny kod till gata san andreas`???? :ph34r: Tack! :lol: Det där är nya fusk, Holme!!!DAH!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 hej jag undrar om det har kommit någon ny kod till gata san andreas`???? :ph34r: Varsegooood ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tiger-bosse Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 hej jag undrar om det har kommit någon ny kod till gata san andreas`???? :ph34r: två av dom har inte blivit akiverade det är den flyging skill och alla öar uppna dom fönkar inte nbu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tiger-bosse Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 ett tips Handling För fem år sen flydde Carl Johnson från det hårda livet i Los Santos, San Andreas, en stad präglad av gängkrig, droger och korruption. En stad där filmstjärnor och millionärer gör sitt bästa för att undvika langare och kriminella gängmedlemmar. Nu, i början av 90-talet måste han återvända. Hans mamma har blivit mördad, hans familj splittrad och hans barndomsvänner är alla påväg käpprätt åt h*lvete. Återkomsten är dock inte problemlös och han blir ditsatt för mord av några korrupta poliser. Han tvingas ut på en resa över hela delstaten San Andreas för att rädda sin familj och ta kontroll över gatorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg