Hoppa till innehåll

Ny Kod Till Gta San.....?


Gäst GTA-PALLE**
 Dela

Rekommendera inlägg

ett tips       

 

 

                                              Handling

 

För fem år sen flydde Carl Johnson från det hårda livet i Los Santos, San Andreas, en stad präglad av gängkrig, droger och korruption. En stad där filmstjärnor och millionärer gör sitt bästa för att undvika langare och kriminella gängmedlemmar.

 

 

Nu, i början av 90-talet måste han återvända. Hans mamma har blivit mördad, hans familj splittrad och hans barndomsvänner är alla påväg käpprätt åt h*lvete.

 

 

Återkomsten är dock inte problemlös och han blir ditsatt för mord av några korrupta poliser. Han tvingas ut på en resa över hela delstaten San Andreas för att rädda sin familj och ta kontroll över gatorna.

 

Det har inte med tråden o göra. Bra kopierat från gta sajten btw <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ett tips       

 

 

                                              Handling

 

För fem år sen flydde Carl Johnson från det hårda livet i Los Santos, San Andreas, en stad präglad av gängkrig, droger och korruption. En stad där filmstjärnor och millionärer gör sitt bästa för att undvika langare och kriminella gängmedlemmar.

 

 

Nu, i början av 90-talet måste han återvända. Hans mamma har blivit mördad, hans familj splittrad och hans barndomsvänner är alla påväg käpprätt åt h*lvete.

 

 

Återkomsten är dock inte problemlös och han blir ditsatt för mord av några korrupta poliser. Han tvingas ut på en resa över hela delstaten San Andreas för att rädda sin familj och ta kontroll över gatorna.

 

japp jag vet men den är bra
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej jag undrar om det har kommit någon ny kod till gata san andreas`???? :ph34r:

 

Jag tackade inte till dig, utan till Tiger..>.< *noob*

 

Förresten har full flying skill kommit ut eller vad ni snackar om, den funkade mkt bra för mig iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...