Nemerlon Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Skrivet 16 Mars 2005 när man laddat ner banor hur får man sedan in dom i spelet för att kuna spela dom? :huh: Citera
cola_alex Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Skrivet 16 Mars 2005 när man laddat ner banor hur får man sedan in dom i spelet för att kuna spela dom? :huh: hur laddar man ner banor? om du säger får du 9mynt Citera
jerkan Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Skrivet 16 Mars 2005 när man laddat ner banor hur får man sedan in dom i spelet för att kuna spela dom? :huh: <{POST_SNAPBACK}> Du sparar mappen med bana i C:\documents and settings\användarnamn\aplication data\slaget om midgård\maps ifall aplication data inte finns så ska du trycka på verltyg sedan på mappalternativ och gå in på fliken visning och kryssa i "visa dolda filer och mappar" Citera
Nemerlon Skrivet 16 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 16 Mars 2005 Efter att jag går in på aplication data finns det inget slaget om midgård :blink: Citera
Gäst Soffan Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Skrivet 17 Mars 2005 Det ska stå "Mina Slaget Om Midgård-filer". Om du inte hittar den så vet jag inte. Jag har själv löst det men jag har nu lagt in en karta på Maps men har inte kunna få igång den. Den visas inte upp när jag ska starta en bana på Skärmmytsling. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.