Hoppa till innehåll

pokemon: crystal : rainbowwing?


mr.best
 Dela

Rekommendera inlägg

vart får man rainbowwing på crystal?,jag undrar bara för att jag vill ha ho-oh...tacksam för svar!,vet att man inte ska göra något med de dära hundarna så det kommer ni inte med nu för jag vet det för min förra skola kamrat hade ho-oh men bara raiko inte någon annan legendarisk hund...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vart får man rainbowwing på crystal?,jag undrar bara för att jag vill ha ho-oh...tacksam för svar!,vet att man inte ska göra något med de dära hundarna så det kommer ni inte med nu för jag vet det för min förra skola kamrat hade ho-oh men bara raiko inte någon annan legendarisk hund...

 

Men det kanske var Guld eller Silver din kamrat hade förr att få Ho-oh på Crystal går endast genom att fånga alla legendariska hundar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aha jag trode inte det var så stor skilnad mellan crystal och silver...måste man tom ha entei?,isåfall hur f*n får man den?

 

Först måste man ju fånga alla legendariska hundarna plus Entei som du prata om för det är ju självklart eftersom det också är en sån där hund! Sen efter du fångat alla tror jag du ska till Tin Tower och för skerhets skull, Prata med alla gubbar vid Tin Tower! Jag tror man får Rainbowwing av nån av gubbarna i husen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nejnej, man måste bara ha mött suicune.

 

I så fall skulle jag ha Rainbowwing för länge sen! Eftersom jag har mött Suicune men inte fångat den! Men alla säger att jag måste ha fångat alla hundarna för att få Rainbowwing och det är försent för mig eftersom jag råkat gjort så den svimmat när jag mötte den en gång och jag gjorde alllt med massa ultra bolls och sånt för att fånga den men det gick inte! Så det går bara att få det genom att fånga alla hundarna! (I alla fall för mig)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...