guldfisken Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 jag har pokemon coluseum och jag har letat i 7 dar efter d-disk. jag har klarat reaglam tower. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 kolla på gamefaqs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Vad är frågan ? Undrar du hur man hittar D-Disk ? Jag vet inte, men vad kan ju framföra ämnet, så dom kan svara direkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guldfisken Skrivet 17 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 det står ur man får u-f-r disken men inte l och d disken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guldfisken Skrivet 20 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 snälla kan någon svara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Det verkar inte som det :(. Titta Cheatcodes.com, cheatplanet.com, gamefaqs.com för att finna guider. Där får du definitivt svaret, fast på engelska.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 annars kan jag svara du vet har du åkt till vänster där är det 2 onda(eller vad man ska säga) sen kommer dom spränga nånstans så du inte kan komma efter dom sen ska du till höger men inte in i tåget för man kan gå där uppe sen e det en pokemon låda öppna den så får du d-disk jag förklarade inte så bra men hoppas du förstår lycka till :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guldfisken Skrivet 21 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 jag tror jag fattar. hoppas det funkar :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guldfisken Skrivet 21 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 den lådan har jag redan tagit och jag har inte d-disk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg