Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag tror inte att det finns något troll i den banan, men jag tror att du menar den sista gubben som har lliv och han måste du slå sönder rustningen på och sen är det bara att döda honom och för att döda den där elefanten så ska du skjuta sönder alla sköldar och sen skjuter du på den och då dör den

Skrivet
för att döda andra ollifanten så ska man springa över till andra sida och döda den sedan så kommer det massor med gubbar.

vad har det med det här att göra om jag får fråga?

• 2 veckor senare...
Skrivet

Först måste du skjuta död på den första olifanten och sen måste du springa över till andra sidan.För att komma till andra sidan måste du ta en väg mellan den första ballistern och en spjut!Sen måste du springa över till andra sidan igenom slagfältet och sen upp!Där kommer det vara några fieneder men dom är bara att döda!Sen skjuter du död på den som du gjorde med den första.Sen möter du nazgul ledaren på hydra men han gör inget motstånd och då ska du sjuta massa pillar eller yxor så dör den!

:mrgreen:

• 2 veckor senare...
Skrivet
hej jag har en fråga...på banan efter honmostret...när man har dödat åttio orcher vad ska man göra då? :P

när du har dödat alla så ska du hitta vägen till Frodo

• Skapa ny...