spindeln i skogen ab Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 HUR KLARAR MAN TROLLET PÅ BANAN(FLYKTEN FRÅN OSILIGHAT) :?: . OCH SEN HUR KLARAR MAN BANAN EFTER (DE DÖDAS KONUNG) MED DEN DÄRA ELEFANTEN :?: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Jag tror inte att det finns något troll i den banan, men jag tror att du menar den sista gubben som har lliv och han måste du slå sönder rustningen på och sen är det bara att döda honom och för att döda den där elefanten så ska du skjuta sönder alla sköldar och sen skjuter du på den och då dör den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
matte_xx Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Använd aggresiv attak på (trollet) på flykten från Osilighat så ramlar någon....magrustning av och då kan du skada honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 för att döda andra ollifanten så ska man springa över till andra sida och döda den sedan så kommer det massor med gubbar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 för att döda andra ollifanten så ska man springa över till andra sida och döda den sedan så kommer det massor med gubbar. vad har det med det här att göra om jag får fråga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
obba1 Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Först måste du skjuta död på den första olifanten och sen måste du springa över till andra sidan.För att komma till andra sidan måste du ta en väg mellan den första ballistern och en spjut!Sen måste du springa över till andra sidan igenom slagfältet och sen upp!Där kommer det vara några fieneder men dom är bara att döda!Sen skjuter du död på den som du gjorde med den första.Sen möter du nazgul ledaren på hydra men han gör inget motstånd och då ska du sjuta massa pillar eller yxor så dör den! :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
n4s_driver Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 hej jag har en fråga...på banan efter honmostret...när man har dödat åttio orcher vad ska man göra då? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 hej jag har en fråga...på banan efter honmostret...när man har dödat åttio orcher vad ska man göra då? :P när du har dödat alla så ska du hitta vägen till Frodo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Kasta en hård dolk på biga orhcen eller (troll) som du kalar den sen kan du slå på den jag dödar den lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg