0013 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Som du. Skoja bara men Phantom kommer komma i 2006 eller nåt sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 HAHA den var bra men ändå taskigt sagt men den kommer ialafal inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Jo det stog i en tidning att den blir väldigt försenad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Nexus,Xenon,Phantom=Falskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Phantom är inte falskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Nexus=Stor chans Xenon=Kanske Phantom=Sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Phontom kommer komma och beviset är Xbox specialen!!! man programerar in spel från internet i sin Xbox konsoll och spelar dem!! man KAN även spela från Xbox cd skivor!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 nexus e säkert det kommer men xenon= falsk och phantom = det bror på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-goku Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 phantom = sant jag har läst det i en gammal pc för alla tidning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Jag har läst det i Komputer för alla nån gång i september 2003. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 okey okey okeyy jag tror er att phantom kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Nej... ala har pratat om Game Cube q och det verkar som att detta Nintendo Nexus är Game Cube q!! Det ikan jag lova!! det är två HELT OLIKA konsoler GC q är redan ute och ser INTE ut som Nexus.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg