Gäst Spirtual Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Tja..Jag kanske ska få en ny bas i konfapresent..En akustisk då..Någon som vet vilka märken som har kvalité på sina basar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Kolla på www.musikcentralen.se där har dom ett par basar annars så vet jag inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Jag spelar ibland på en bandfri Yamaha BB405a. Yamaha basar är fräna. Helst femsträngande och bandlösa. Fina grejer.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Kanske ska tillägga att jag spelar på fyrsträngade ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 På www.jam.se finns det akustiska basar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Yamaha är ju ganska bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Jag spelar på en Cort Elbas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Elbas, J&D :) Yeah. Vill ha en akustisk, dom är coola. Och så är det ganska kul att ha lite sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Jag har ett J&D axelband :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.