Shotmans Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Om man skriver en nyhet som inte handlar om data/tvspel eller så , så kommer den väll ändå med om den är rättstavad och så? För jag har skrivit en viktig nyhet om "Olsen twins" Ashley och Mary-Kate Olsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Vad har det med tv- & dataspel att göra? :huh: Det är ju själva poängen med nyheterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 17 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 1.Ja , men jag undrar om dom kommer med iaf. 2.Får jag skriva nyheten i någon tråd isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tuffscout Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 varför ska du skriva om ashley och marykate? Nej den kommer inte med i nyheter.. och jag vet inte var du kan skriva den i en tråd... Framförallt, vad ska du skriva om dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 17 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 (redigerat) varför ska du skriva om ashley och marykate? Nej den kommer inte med i nyheter.. och jag vet inte var du kan skriva den i en tråd... Framförallt, vad ska du skriva om dom? Det här: Ashley och Mary-Kate Olsen Separerar! De har levt hela sina liv tillsammans men nu ska Ashley och Mary-kate för första gången bo isär. Snott från Shotmans -De vill inte bli sedda som en och samma person längre, berättar en person som står systrarna nära. Mary kate och Ashley Olsen är tillbaka på universitetet i New York och läser nu sin andra termin.Samtidigt satsar Ashley på sin karriär genom att ta teaterlektioner vid prestigefyllda William Esper Studio i New York.Tvillingsystrarna har alltid stått varandra nära och tidigare delade de en fin lägenhet i New York men nyligen bestämde dom sig för att flytta isär. -De vill vara självständiga och bo på varsitt håll. Mary-kate och Ashley är ju tvillingar och jag tror de vill söka efter en egen identitet. Snott från Shotmans Och kanske stämmer det för Mary-Kate har själv sagt;-Jag och Ashlet tycker själva att vi är väldigt olika varandra. Det finns också de som hävdar att systrarna inte längre kommer lika bra överens med är något som tjejernas talesman Michael Pagnotta förnekar. -De gör en massa saker tillsammans och en massa saker individuellt. De är fortfarande goda vänner , alla rykten om gräl är nonsens , säger han. (Sedan finns det de som också hävdar att Mary-Kate behöver mer utrymme för att ägna sig åt sin främsta hobby - nämligen att måla. |Ställer upp för varandra| Snott från Shotmans Det senaste året har varit tufft för båda eftersom Mary-Kate drabbades av anorexi och i juni var hon tvungen att läggas in på klinik för att få hjälp. Det gick rykten om drogmissbruk, även om båda förnekade det. Ashley har stöttat sin syter och idag sägs Mary-Kate må mycket bättre och kan plugga precis som syrran.Och på samma sätt som Ashley stöttat sin syster,ställer Mary-Kate upp tillbaka. -Hon är alltid där när jag behöver henne,säger Ashley. (Tjejerna behöver knappast inte ta npgot studielån för att bekosta studierna - tvillingsystrarna har nämligen en gemensam förmögenhet på runt två miljarder kronor och det verkar gå bra för tjejerna i skolan. -Jag kan få högsta betyg i allt om jag vill men jag blir nervls infor proven ändå , berättar Mary-Kate.) Snott från Shotmans |Njuter av singellivet| Förra året gjorde Mary-kate slut med David Katzenberg,21 år , som hon var tillsammans med i nio månader.Istället ville hon satsa på sina studier och sitt sociala liv , sa hon.Men snart träffade hon en ny kärlek - modellen Karl Lindeman som hon sågs pussa på när de var ute på stan. det verkar dock som om den romansen rann ut i sanden för den senaste tiden har Mary-Kate mest setts på egen hand eller på stan med syrran.Det samma gäller även Ashley.Kanske passar tjejerna på att njuta av singellivet som studenter? Snott från Shotmans Annan fakta: |Så skiljer du Olsen-syrrorna från varandra: 1.Ashley är högerhänt medan Mary-Kate är vänsterhänt. 2.Ashley klär sig ofta i ljusrosa och lila medan Mary-Kate föredrar blått. 3.Mary-Kates röst är lite ljusare än Ashleys. 4.Mary-Kate har glasögon. 5.Ashley är tre centimeter längre än Mary-Kate. ||| Snott från Shotmans Snott från Shotmans Torsdag den 17 mars , 14:38 , 2005. //Shotmans Redigerat 17 Mars 2005 av Shotmans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Vad f*n gör den där nyheten på ett spelforum ? O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 17 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Ville bara ha med den :) Är inte medlem på något annat forum o så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tuffscout Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 jag frågade vad han skulle skriva... skyll inte på han, jag var intresserad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Bli medlem på något annat forum om du vill byta skvaller med andra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.