Amatören Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Hej på er! Som den amatör jag är kommer jag inte ens igen om första dörren efter att jag har avverkat en handfull motståndare. Nyckeln hos vakten hittar jag, men var ska jag använda den? Lite trist med ett spel som jag klarar av i fem minuter... :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mango Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Du måste säga var du är om vi ska hjälpa dig, om du säger första dörren så säger det mig ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 det brukar sitta en liten grej på sidan (oftast rund) gå fram till den o tryck på "action" funkar det så kommer de upp en liten text typ "your securety key opend the door" o sen kan du gåå in Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amatören Skrivet 18 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Ny lite mer detaljerad beskrivning: jag har klivit av rymdskeppet, kommit förbi 1 de två första vita killarna 2 gått ut på den smala passagen, svängt höger, avverkat en trevlig kille till 3 gått upp för 6-7 trappsteg och på den öppna ytan gjort mig av med ca 10 white guys till 4 där stannar Jan och säger något typ "blaster's aren't gonna do good against that!" 5 jag går även runt nästa hörn, tar en supply key från vakten. 6 efter detta kommer jag inte vidare alls, någonstans... Jag antar att det är dörren som Jan har stannat framför som jag ska gå igenom för att komma vidare, men det kanske är ngn annan... Väldigt tacksam för hjälp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrath Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 fortsätt till vänster då kommer du in i ett ställe leat runt och åk upp med en hiss sätt på elen och gå ner till kanonen och skjut sönder dörren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amatören Skrivet 18 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 jag har vait där, men hur startar jag hissen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amatören Skrivet 18 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 HURRA, jag är vidare. TACK för hjälpen!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.