frezy_man Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Jag börjar gilla att köra spelmusik i mina lurar eller i min bergs sprängare allt oftare. Det är mest gamla äldre klassiker eftersom jag tycker att musiken i nya spel oftast inte är BRA. (finns undantag) Ok, Ni kan ju slänga fram era favoriter. Lägg gärna till vad ni tycker om dagens spel musik. Här är ett urval av mina favoriter. Samtliga är till NES förutom om jag skriver annat. Street fighter II (SNES) - Ken stage Street fighter II -(SNES) Balrog Stage Mega Man 2 - Wood Man Mega Man 2 - Dr. Wiley stage Mega Man 3 - Intro Mega Man 3 - Spark Man Mega Man 3 - Snake Man Turtles - intro Donkey Kong Country(SNES) - Intro Pounch Out - Jogging/training Duck Tales - Moon Även dom flesta låtarna till Secret of Mana (SNES) är Sköna. Fast jag inte spelat igenom det än! Och kommer ju älska dom sen:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Igget kan slå Final Fantasys Musik. Final Fantasy VI - Terra Final Fantasy X - To Zanarkand Final Fantasy X - Suteki Da Ne (Kan tyvärr inte komma på flera men de är bäst ^_^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 18 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Final Fantasy X har jävligt vacker musik. Har hela samlings albummet på datorn:D Spelets intro: är ju mäktig! Final Fantasy X har inte ett enda uselt sound track PS. Street fighter II - ending och skull man (Mega man 4, NES) missade jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 super mario musiekn är ju skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Nobou Uematsu's verk är nästan intill oslagbara... (Musiken till Final Fantasy) Måste nog säga att jag föredrar Final Fantasy IX's musik, tackvare den väldigt fantasi fulla musiken som kombinerar orkester musik med alla olika sorters musik-stilar, se som rock och jazz. ^^;; Final Fantasy IX - Hunter's Chance är bra. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 en låt på GTA sa som är helskön: All my exes living Texas :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 ALL Metal Gear Solid musik är underbar O.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Tony Hawks Underground - Underground. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 21 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Tony Hawk musiken är ju kanon bra till alla spel i serien. Många klassiker och nyare punk och hårdrocks låtar. UNDERBART! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Final Fantasy X To Zanarkand Suteki Da Ne Otherworld Megaman: (w00t!!!) Bubbleman's theme Flashman's theme och Wily's theme. Breath of Fire I: Sad Melody ... kan inte komma på fler =S frezy_man: HUR KAN DU!? Man måste klara Secret of Mana om man tycker om det ;) Final Fantasy X-2 musik = bajs :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 alla låtar som Jesper Kyd har gjort bla Hitman introt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Tony Hawk musiken är ju kanon bra till alla spel i serien. Många klassiker och nyare punk och hårdrocks låtar. UNDERBART! Jag är inte den som lyssnar på Skatepunk utanför Tony Hawk spelen.. Men det är jävligt kul att rulla bräda till :). Ska' låten på Hawaii banan är extremt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.