Gäst Skellington Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Final Fantasy IX har ett grymt soundtack! Min favvo e nog Kujas theme Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 1: Metal Gear Solid 2: Final Fantasy IX 3: Swat Cats (snes) min favvo serie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 super mario musiekn är ju skön Håller med dig om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 22 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Förlåt Naruto. Fast det finns massor av spel jag inte har hunnit att spela. Har börjat lite På Secret of Mana men fortsatte aldrig. Ska inom snar framtid ta nya tag. Det finns nämligen säkert 40 spel jag bara måste spel. Men man hinner inte med allt. Det är en kompis som är fans till spelet, han spelar jämt den musiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Silent Hill musiken är också ruskigt fin =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 San ANdreas soundtracket äger! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 (redigerat) Några Låtar som jag gillar! Super mario bros 1a banan NES. Teenage Mutant Ninja Turtles Introt NGC. Zelda Majoras Mask Song of Healing N64. Metroid NES Theme. Donkey Kong Country Snes När man möter King K. Rock And Rool F-Zero X Big Blue N64 Star Fox 64 Star Wolf Battle N64 Star Fox 64 End Credits N64 Metroid Prime Samus Vs. Meta-Ridley NGC Sonic Heroes Main Theme - "Sonic Heroes" NGC Redigerat 3 April 2005 av Tutankoopa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 GTA VC musiken är riktigt trevlig Amped och T.H.U.G. har ju bra musik också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 1080 avalanshe musiken äger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maria* Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Den bästa musiken e ju Zelda. Den äger ju!!! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Jag lyssnar rätt mycket på tv-spelsmusik men det är inga speciella låtar då. Visst har jag mina favoriter men jag tycker alla är bra. Jag brukar lägga in musiken till Final Fantasy VII, VIII, IX, X i spelningslistan, vilket blir 358 låtar. Ibland sätter jag även igång gammal nintendo 8-bit musik. Jag bara älskar spelmusik! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.