Arako Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 1. vilka är dom bästa vapen med alla och hur får man dom? 2. hur kommer man in i underworld? 3.hur får man maxwell? 4. kan Kratos följa med man igen och i så fall hur? (allså när man ska besegra Mithos) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 23 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 vet ingen? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 De bästa vapen som finns går att köpa i Luin när du byggt upp staden. Resten av grejerna fattar jag inte riktigt ;S.. Kratos kmr med dig på slutet.. Kanske tidigare om ni har en god relation tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Men svärdet (svärden) man får av Dirk och Kratos e bättre än vapnet man kan köpa i Luin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Näää.. >.< Svärden man får av Dirk i slutet är sämre än det man kan köpa i Luin, jag har själv kollat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Det i Luin är bätre på slash men dirks svärd är bättre på truhst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Japp, men allt som allt är Luin svärden bättre.. Dessutom brukar jag nästan aldrig använda thrust =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Men alltså Nessen menar NÄR MAN BYGGT UPP STADEN IGEN. Jag har Guiden till spelet som jag ska använda när jag börjar på andra rundan. I den läste jag något om att man kunde göra nånting för att Vapen affären i Luin helt plötsligt skulle börja sälja mystiskt bra vapen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Såklart jag vet att han menar efter man har byggt upp staden <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 har ingen svar på dom andra frågorna? (förresten så är nebilim Lloyds bästa vapen. det ser ut som att man blir dålig men man tar mer skada på fiender) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinjaj Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Vad är Underworld? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 har ingen svar på dom andra frågorna? (förresten så är nebilim Lloyds bästa vapen. det ser ut som att man blir dålig men man tar mer skada på fiender) Nebilim blir starkare ju mer fiender man dödar. Från början suger den, men om man dödar 10000000 fiender kanske man kan döda en boss på ett slag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg