monkeyisland Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 är det någon som vet vad det är i den stora kistan uppe i tornet och hau man får tag på den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 i vilket torn?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 det längst upp skicka ett PM till mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 men på mörka eller ljusa världen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 "Stora kistan" gissar jag att du menar kistan i tornet på Death Montain. Där finns månstenen som gör att du slipper bli kanin i Dark World. "jättehålet där uppe" hmm... menar du på toppen av pyramiden? Isåfall är det inget att stressa mot - det sker tack vare en styck Ganon i form av en liten fladdermus som blir en stor fladdermus och far rakt genom pyramiden. Det sker när du besegrat Agahnim andra gången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 mmm det kan va den han menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 var besegrar jag aganhim igen då ??? det har jag glömt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 jag har för mig du möte honom ipå samma ställe i ljusa världen som förra gången men som sagt e jag itte säcker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 fight nr 1 - Hyrule Castle, Light World. fight nr 2 - tornet på Death Mountain, Dark World. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 ja så var det ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 jag har klarat hela spelet och det är fett kul!! ganon är väldigt lätt om man har fullt i magi när man möter han + fullt i flaskor med älvor i. här är några tips: om du vill slösa mindre magi så gå till smedjan(ljusa världen) och hoppa ner i brunnen då går du upp en ruta och hittar en kittel full med något rött strö magic powder i det röda grejset för då kommer det en fladdermus och skjuter en blixt på dig och då slösar du mindre magi när du använder en magisk sak. om du vill ha en till flaska så gå till smedjan(mörka världen)och få kistan att följa efter dig. sen teleporterar du dig till ljusa världen. sen går du till gubben som sitter med en skylt brevid sig. då öppnar han kistan och du får en flaska! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 hur får man tag på moon pearl man ska ju gå på olika stjärnor men jag kommer ändå inte över hjälp!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg