rinosaur Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 hoppa från övervåningen! + jag har fått 59 på min nya ganon slakt nU! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Hur spränger man hålet i pyramiden ovanför trappan????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 längst upp eller till fetto-fen??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 varrå fetto fe?? Det är vid pyramiden på den ena ska man hoppa ner och spränga men den andra går itte med en vanlig bomb. En fråga till: Vad ska man änvända saken man har för att komma i Swamp of evil templet?? (det är en bild med en blixt) är det något man ska ha så skriv var man får det!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Nu förstör du en jättebra tråd också! Du borde bli varnad med 3 Varningar!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 hoppa från övervåningen! + jag har fått 59 på min nya ganon slakt nU! tack så mycke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 När man har klarat dom 3 första slotten och tagit mästersvärdet så ska man tillbaks till det stora slottet, så är det nån bögig trollkarl där som bögar sig med zelda.. så försvinner dom, så händer det inget mer.. vad ska man göra då egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 AdisCunt, hugga ner skynket där han går in! Och skriv inte b*g utan använd * vid ett eller flera bokstäver! :wink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 jonash, jo, jag kom på det. men tack ändå.. men nu fattar jag inte hur man ska komma in i första slottet i mörka världen.. jag hittar slottet och så, men det går ju inte att komma in.. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 du kommer att gå genom ganska mkt det är krångligt att förklara vägen extakt men du kommer att gå i häcker lr nått annat skit sen kommer en apa som ska ha 10 gil för att följa med ta "yes" där sen kommer du fram till slottet där säger han att han behöver 100 gil för att öppna det men efter ljusa världen borde man ha minst 400 gil jag lyckades få tag på 999 gil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prozac Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Hur faan kommer man åt maiden nr 2?? När jag kommer in i det där j*vla templet så kommer jag inte upp eller vidare...stegen är ju trasig där...hur ska man göra??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Hehehe... samma problem som skett några tusen spelare... :mrgreen: Du måste ta dig tillbaka till Light World och där går du in i samma ruin - ja, den finns där! - ta dig genom väggen där fram (tror du ska bomba den) och dra i rätt spak. Den ena är en fälla. Den andra släpper på vattnet så det blir översvämning runt ruinen. Res tillbaka till Dark World. Nu är vattennivån höjd där och du kan simma till stegen. :wink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg