Kebabmannen Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 jag vet den där stora skölpaddanvad menar du menar du bossen i turtle rock det är en jätte skölpadda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Nej nej Turtle Rock ser ut som en sköldpadda. Du behöver nån sorts magi, minns inte vilken, och sedan ta dig till samma klippa i Light World, slå ner pålarna i rätt ordning så komemr en varpplatta fram som tar dig till toppen av Turtle Rock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 va vad pratar ni om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Sorry missuppfattade frågan lite nyss, Till den som frågade om medaljongen för att komma in i Turtle Rock: Du behöver Quake-medaljongen. Gå norr om Dark Palace tills du hittar en cirkel av sten och en skylt i närheten. Släng skylten i cirkeln så kommer en grön fisk upp och ber dig lämna honom ifred. sen ger han dig Quake-medaljongen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 okey nu börjar jag hänga med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 men läs igenom tråden innan du skriver!!!.. så att du hänger med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
watamu Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 [Hej, kan någon vara snäll och hjälpa mig, jag kommer inte vidare för att ta den 3dje medaljongen.....springer runt och irrar men kommmer inte längre... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
watamu Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 [strålande, kan du hjälpa mig , hur kommer jag vidare i isslottet? Jag kommer till ett rum där det är stop, med en trappa och en kista, hur kommer jag över dit???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 är det 6:e templet du är i? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
watamu Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 :unsure: ja, det är 6:ans tempel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 det är sista va Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 nej det är inte det sista Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg