Gäst Janaz Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 (redigerat) jag har skapatt det jag har lånat ut mit andra till en kompis. Jag trode Cyndaquil menade den stor bomben sorry. Redigerat 25 Februari 2004 av ZL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 (redigerat) Hur läger man bomben det går inte jag är en kanin ska man ha nåt eller :huh: Redigerat 25 Februari 2004 av ZL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 vem är sista bossen?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Svar till ZL: Du måste ha Moon Pearl som du hittar i Heras Tower för att se vanlig ut i Dark World. Annars kan du inte använda några vapen. (har du nånsin sett en kanin med vapen...?) Svar till son-goten master: Samma som vanligt - jättegrisen Ganon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 När The end kommer upp och hur många liv man behövde ska man stänga av då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 mm om det inte händer mer ä det bara att stänga av Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Pju då gjorde jag rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Det är det som är det sämsta i spelet. Man kan inte spara när man klarat Ganon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 jag tycker inte om sådana spel. så är det till ocarina of time också=( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 så e de ju i nästan alla zeldaspel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
malla Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Behöver mer hjälp på Blind Thieve's Town när man ska spränga golvet, blir tokig hur gör jag??? Kommer ju inte åt att spränga det!! Även hur man kommer till palats 6. Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Du måste stå intill staketet, lägga ner en bomb, trycka snabbt igen för att plocka upp den och kasta den uppåt (norr). har för mig att nr 6 är Misärens Myr (samma plats som öknen fast i Dark World) Skaffa flöjten och ankan, res till Light World, använd ankan för att ta dig till avsatsen nedanför öknen, lyft stenen längst åt höger, kliv i portalen, gå till ingången till grottan, använd medaljongen som finns avbildad i marken, gå in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg