0013 Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Det finns jubara 4 flaskor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nannagirl Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 :blink: Hjälp... Hur ska man göra för att komma in i den näst sista bossen i den mörka världen? HJÄLP!!! /// Nanna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Grottan? Menar du den sista grottan där du skaffar de där kristallerna eller den sista grottan innan du möter riktiga Ganon? Om du menar Turtle Rock (sköldpaddsklippan): Skaffa den medaljong som finns på toppen av klippan, ta dig dit i Light World och slå ner pålarna från höger så det kommer upp en varpplatta, kliv i den, ställ dig på bilden av medaljongen, använd den så öppnas munnen. Om du menar Ganon´s Tower: Skaffa alla kristaller så är det inget problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 vad är det första man ska göra när man kommer till "dark world"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 vad är det första man ska göra när man kommer till "dark world"? första kristallen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bogerman1 Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 vad ska man göra då när man har kommit till dark world och har månkristallen :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 vad ska man göra då när man har kommit till dark world och har månkristallen :huh: om du menar moon perlot så är det första krisatllen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 (Vegeto @ 26/04-2004 19:08:40) vad är det första man ska göra när man kommer till "dark world"? första kristallen vart ska jag då? finns det absolut inget annat jag måste göra innan det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Nej, men se till att du hittat Moon Pearl i Hera´s Tower, annars får du problem... Palatset ligger strax öster om pyramiden, uppe bland kullarna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 (redigerat) efter den finns massaor att göra som nya handskar, nytt svärd, ny sköld mm Redigerat 28 April 2004 av Vegeto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 asså det kan vara klurigt att hitta första kristallen men om ni kommer ihåg var ni fick springskorna i ljusa världen så kan ni hitta till första kristallen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 jag tror att jag vet vart det är, men jag kommer inte in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg