AidsCunt Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 men jag är ju i mörka världen nu. kan jag ta mig tillbaks till ljusa världen, eller vadå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Använd spegeln. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 gå upp i bergen(ljusa världen) in i borgen/slottet, eller vad det nu kan vara, gå upp på våningen innan bossen rammla ner i ett hål längst upp så kommer du till kistan där moon perlot finns. FATTAR DU NU ELLER SKA DET VARA TYDLIGARE :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 jag har förstått hela tiden, men jag kan inte komma till ljusa världen :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 du har väll inte förståt allt som tex ANVÄND SPEGELN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 jorå, men det funkar inte. det provade jag för längesen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Du får INTE vara inne i någon grotta eller byggnad, utan var utomhus. Funkar det inte så är det fel på din spelkontroll eller spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 för mig funkade spegeln i grotor men inte i byggnader men han är för seg för att fatta det lr hur vegeto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 japp funkar spegeln i grottor har aldrig tästat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 men ät avföring! :angry: det funkar inte för helt enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 tack det samma men om du inte vill ha hjälp så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Jag har också klarat av hela zelda a link to the past...skitbra spel, en av dem bästa i världen ifall ni frågar mig.... Men jag har en liten fråga.... Vad ska man göra med fisken?.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg