Chihuahua Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Skrivet 6 Maj 2004 Fisken du får när du drar i rätt spak i ruinen strax söder om Links hus i Light World. Svar: du har två val (lugn, det är bara att göra om det så får du en fisk till): 1. bär den till byn och byt med försäljaren mot en flaska 2. kasta i den i vattnet strax norr om ruinen så får du en belöning av den.
Shockwave Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Skrivet 6 Maj 2004 var då villka ruiner det här viste jag inte om vad får man
Gamer 1 Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Skrivet 6 Maj 2004 Fisken du får när du drar i rätt spak i ruinen strax söder om Links hus i Light World. Svar: du har två val (lugn, det är bara att göra om det så får du en fisk till): 1. bär den till byn och byt med försäljaren mot en flaska 2. kasta i den i vattnet strax norr om ruinen så får du en belöning av den. Tack!... Men var är försäljaren?
Sina Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Skrivet 30 Maj 2004 hej ! Jag behöver hjälp med boss 2 i mörka världen. Asså jag har masterkey och hook och allt men sedan när man är där vid den stora kistan där man fick hooken använder man hooken till att ta sig till andra sidan går in i dörren.. sen har jag kollat där överallt men hittar ingen dörr till bossen ! Snälla hjälp nån.
Pettson3 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Skrivet 31 Maj 2004 jag behöver också hjälp jag fattar inte heller på andra bossen i mörka världen!
Gäst Man_United91 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Skrivet 16 Juni 2004 hur kommer man till Thieve's Town???
Gäst Man_United91 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Skrivet 17 Juni 2004 hur kommer man till Haunted Grove?
Rekommendera inlägg