Shockwave Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 vadå fisk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Fisken du får när du drar i rätt spak i ruinen strax söder om Links hus i Light World. Svar: du har två val (lugn, det är bara att göra om det så får du en fisk till): 1. bär den till byn och byt med försäljaren mot en flaska 2. kasta i den i vattnet strax norr om ruinen så får du en belöning av den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 var då villka ruiner det här viste jag inte om vad får man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Fisken du får när du drar i rätt spak i ruinen strax söder om Links hus i Light World. Svar: du har två val (lugn, det är bara att göra om det så får du en fisk till): 1. bär den till byn och byt med försäljaren mot en flaska 2. kasta i den i vattnet strax norr om ruinen så får du en belöning av den. Tack!... Men var är försäljaren? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 han sitter mitt på torjet i byn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sina Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 hej ! Jag behöver hjälp med boss 2 i mörka världen. Asså jag har masterkey och hook och allt men sedan när man är där vid den stora kistan där man fick hooken använder man hooken till att ta sig till andra sidan går in i dörren.. sen har jag kollat där överallt men hittar ingen dörr till bossen ! Snälla hjälp nån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 jag behöver också hjälp jag fattar inte heller på andra bossen i mörka världen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Hur ser den bossen ut?...- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Man_United91 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 hur kommer man till Thieve's Town??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Man_United91 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 hur kommer man till Haunted Grove? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaGirl Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 vet ej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
benjamin sysha i min byxa 1 Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 ok :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg