SuS1321 Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 kan nån säga hur man kommer till 3 stället på mörka världen jag behöver kunna lyfta svarta stenar men har inte den saken snälla hjälp mig fort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucius Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 vilka ställen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 kan nån säga hur man kommer till 3 stället på mörka världen jag behöver kunna lyfta svarta stenar men har inte den saken snälla hjälp mig fort kan man lyfta svarta stenar??? jag kan inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 13 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 ozoon jag tror jag vet vad du menar på nedervåningen finns en dörr man brukar missa kolla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 jag behöver ingen hjälp mer och ja man kan lyfta svarta stenar på mörka världen efter borg 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 menar du borgerna där man räddar maidens? för jag har gjort nr3 ska till 4 snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 jag har redan varvat det spelet,sså jag behöver ingen hjälp iallafall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucius Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 snacka om att skryta........ var får man Den Guldiga Staven Som man kan göra stenblock av kommer inte ihåg vad den heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 jag har varvat för länge sen men minns inte hur man fick "moon pearl och hammaren!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 Somarias Stav: Tror den finns i grotta sex i Dark World (grottan i träsket) Moon Pearl: Finns i tornet i Light World, där du möter Moldormen. Hammaren: Finns i grotta 1 i Dark World. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 Moon Pearl: Finns i tornet i Light World, där du möter Moldormen. menar du den man ska smälla på svansen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 ja det gör han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg