Ozoon Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 du ska ge kistan till en gubbe i öknen så får du en flaska jag skrev ju att jag hade löst problemet!!! :x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 ok sorry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 ha jag har runt 400 snes spel till datorn så jag behöver inte mitt gamla snes, men jag behöver veta var man får taag på någon slags sak så att man kan ta sig över den trasiga bron. vet ni vad man göra med spelen om man har dom på dator man snabbspola och ta slowmotion och man kan spara var man vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 jag behöver hjälp över den sönderiga bron!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Har också SNES-spel på datan. Riktigt bra. Men iallafall, så behöver du hakskottet, hook shoot, för att ta dig över. Du hittar hakskottet i en grotta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 var ligger denna grotta som man hittar hakskottet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 är det någon som vet var man hittar hakskottet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 ha jag har runt 400 snes spel till datorn så jag behöver inte mitt gamla snes, men jag behöver veta var man får taag på någon slags sak så att man kan ta sig över den trasiga bron. vet ni vad man göra med spelen om man har dom på dator man snabbspola och ta slowmotion och man kan spara var man vill jag har också SNES spel på datan men bara 2. a link to the past och bomberman :mrgreen: också tycker ja ganon är sk*t lätt när man har klarat honom för första gången.ungefär så här :1_dhopA: (man skälv är den som hoppar :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 men man får itte ladda ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 2 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 är det någon som vet var man hittar hakskottet hmm... minns inte riktogt, tror det är 2a i mörka världen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 det finns väl inget hakskott Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 när man är en hare är man i mörka världen då? :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg