viktor_2003 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 du får en sak i 3:edje templet i ljusa världen så att du itte är hare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Hur gör man för att hitta flöjten så man kan ge den till killen i mörka världen som ger en Spaden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 du får den där killen med flöjten spelar i ljusa världen högtupp till vänster :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
megaman_x95 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 jag vet mycket om zelda eftersom jag har haft det flera år och andra spel så fråga mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 ja men jag är bättre på dig på det spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 mm sprickan i det stora röda delen av templet, moosh vet du hur man får lvl 4 svärd?, det var det ända jag inte klarade jag vet hur man får level4 svärd man kastar i svärdet till älvan som finns i ganons pyramid så ger hon en de gyllende svärdet(golden sword) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 ja men har han tagit silver pil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 man behövde inte ha hakskottet för att komma upp till tornet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 man skulle gärna få mer poäng man sparar ju på banken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 men jag tycker itte banken skulle finnas över huvud taget och säg itte vad som händer jag sak se de snart ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 ärligt talat vet jag inte men min bror säger att det blir det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 ok men säg itte vad dinbror säger för ja ska se den i morn eller på söndag och varför skriver du det här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg