FireFly Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 Vilken av dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 du ska slå på hans kulor :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 den första, kulorna mellan benen eller de han skjuter iväg :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 man ska få så lågt som lite om du fick 151 så är du riktigt kass jag fick 11 du kan hålla k*ft för jag det var första gången jag spelade det då! min kompis och jag körde det asa mycket vi visste inte hur man gjorde nånting så vi lärde oss spelet helt själva utan hjälp så det så!!!!!! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 okej det e itte så lätt i början men det som står e hur många gånger man har dött Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 vaaaa??? är det sant???? men då kan man få 0 ju ??? då är det det bästa som finns förresten klara det idag med 59!!! (fortsatt spel) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 vaaaa??? är det sant???? men då kan man få 0 ju ??? då är det det bästa som finns förresten klara det idag med 59!!! (fortsatt spel) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 du skrev två inläg på raken olagligt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 hur tar man bort inlägg ?? det finns inget kryss för mej!!!! + hur gör man när man klarat sista diamant bossen??? då måste hålet vid ganons pyramid omma men det har inte gjort det vad måste man göra för attt det ska komma???? p.s. jag har använt jätte bomben och har silver pilar och sånt! d.s. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 hur kan du ha fått det ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 har du inte fått det då kan du ine ha besegrat ganon! men ändå jag sprängde sprickan i pyramiden så att jag kom till gris ängeln hon gav mej pilarna. hur får man jätte hålet där uppe??(högst upp också) hehe.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 ja det vat jag men du sa att du hade fått pilarna utan bomben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg