Matin447 Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Hej hej :) Jag köpte the sims 2 och installera och registrerade mig på EA utan problem... Sen när jag skulle köra the sims 2 ( För första gången ) Så sa den att den inte hittar nån direct x 9.0c Jag har installerat den och försökt igen, men den sa forfarande samma sak... ... :( kan någon hjälpa mig??... ( Har använt Direct x 9.0c på andra spel ) Jag e inte här så ofta som mejla mig helst på : [email protected] :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tuffscout Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 pröva ominstallera sims2.... om inte funkar, ominstallera båda.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuttan74 Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Direkt X 9c ska väl ligga på The Sims 2 skivan? Ta bort Direkt X från datorn o installera om det från skivan, kanske kan hjälpa?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Vad har du för grafikkort? Det kanske inte klarar spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg