Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

XBOX åt folket :D (vilket skämt) nee, tyck vad ni vill:P

BTT:

Det enda jag förväntar mig är ett nytt storartad Final Fantasy med grafik som åter igen får en att sväva hela vägen upp till molnen :rolleyes: och en ny grymm story. Det ska hellst vara samma slags strids system som X, men eftersom inget Final Fantasy är helt likt det andra så ska jag inte hoppas för mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

XBOX åt folket :D    (vilket skämt) nee, tyck vad ni vill:P

BTT: 

Det enda jag förväntar mig är ett nytt storartad Final Fantasy med grafik som åter igen får en att sväva hela vägen upp till molnen :rolleyes: och en ny grymm story. Det ska hellst vara samma slags strids system som X, men eftersom inget Final Fantasy är helt likt det andra så ska jag inte hoppas för mycket.

Final Fantasy XII får vi hoppas bli lovande. Men visst... Klart man inte kan göra lika bra spel som VII eller X. Det är omöjligt.

Men vi får hålla tummarna för Square Soft/Enix.(Glömmer alltid vilka det är som gör vad >.<)

Själv ska man nog köpa ett PS3, och senare så ska man köpa den nyaste Xboxen. Om pengarna är villiga nog att ge efter ^_^

Men jag tror mer att PS3 blir som en liten dator. USB port, kan lagra lite smått med grejer som Xboxen. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den ska kunna allt!  :P

Nej, men jag tycker att designen ska vara ganska liten av sig, ungefär som en liten kub.

Sedan vet man ju inte riktigt vad den ska kunna och så'nt...

Kanske inte hör till ämnet, men jag tror iaf inte att de släpper Ps3 på ett tag, eftersom att PSP snart kommer...

Det hade varit schysst!...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...