knibbe Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 jag vill ha fusk till online spelat dekrim jag vet att det finns bara hittar inget ting så om någon har det så e någon så snälla att ge ut det då???? :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Det finns inget fusk till det "spelet". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knibbe Skrivet 18 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 joo det finns vist så det så då kan du inte dekrim riktigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Har du bevis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Jag har hört att det finns fusk..fast jag tror inte på det , det är ju ett onlinespel som man klickar sig fram på och sånt. Förklaring Råna--->Tant---->Spring och skrik galet:Ge mig pengarna och så , så jag tror man inte skriver in typ "nuttertools" eller något sånt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Dekrim är ett textbaserat rollspel så det går inte att skriva in koder medans man spelar det. Och tror ni mig inte kan ni fråga på deras forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knibbe Skrivet 18 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 jooo min kompis har koder ok vägrar att ge ut det ok jag har sätt atta han har koder.... vf gör de då raziaz? jo för att ta bort alla pengar som de tror att e fusk pengar!!!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knibbe Skrivet 18 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 det e en bugg så kan någon förklara hur jag ska göra :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 det går att "fuska" på några sätt, t.ex. ha flera användare. och så har jag för mig att man kan göra nåt med bilar och race med sig själv eller nåt... men varning! märker de dig så kan du bli utslängd. nyss kom de på en massa, så alla förlorade en massa pengar, bilar mm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 ja har en bugg som är en pdf-fil men ja vet inte hur man gör kan nån hjälpa mig?????? var kan man få tag i buggar????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
donken35 Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 jag vill ha fusk till online spelat dekrim jag vet att det finns bara hittar inget ting så om någon har det så e någon så snälla att ge ut det då???? :D :D addda [email protected] om du vill ha respekt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Det som nico sa låter vettigt, men inte att det finns koder! Knibbe, om din kompis har koderna kan du inte tvinga honom at ge dem till dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg