Hoppa till innehåll

Handboll

Gäst Crap

Rekommendera inlägg

Jag spelar handboll...eller gjorde det.

Jag skadade knäet i en match på jul lovet. Räknar med att kunna spela igen till hösten. Men vet inte om jag ska fortsättta eftersom det är mycket lätt att skadan kommer tillbaka. Jag spelar/spelade i HK countrys A-pojkar. Ett tag spelade jag även med IFK Skövde. Även tillhört HP Skövde 90. Men varför inte skriva vilket lag du själv spelar i? (om du själv spelar handboll, annars är det konstigt att starta tråden)

Glömde tala om position. För det mesta vänster nio. Men ibland har det blivit höger nio och kant (är snabb och älskar att kontra)

Redigerat av frezy_man
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAHA..neee? Du är född 91 ser jag... HK country känner du ju till då:P

Jag spelade I HP när jag var liten. Jag var med i 87 laget en säsong, fast sen hade vi inte tillräckligt med folk så laget lades ned :(

Började då i HK country...Ok, känner jag någon i ditt lag då? Har för mig att Rasmus West spelar där. Vad heter du förresten:P?

f*n nu har jag hittat massor från mina hemtrakter på den här sidan :D HÖHÖ

Redigerat av frezy_man
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sorry att jag glömde skriva min position och lag. :( Men jag spelar i HP Skövde som linje.

Och om du undrar så har Rasmus slutat.

Redigerat av crap
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...