Gäst Crap Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Hej är det nån här som spelar handboll?? I så fall i vilket lag och vilken position? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 (redigerat) Jag spelar handboll...eller gjorde det. Jag skadade knäet i en match på jul lovet. Räknar med att kunna spela igen till hösten. Men vet inte om jag ska fortsättta eftersom det är mycket lätt att skadan kommer tillbaka. Jag spelar/spelade i HK countrys A-pojkar. Ett tag spelade jag även med IFK Skövde. Även tillhört HP Skövde 90. Men varför inte skriva vilket lag du själv spelar i? (om du själv spelar handboll, annars är det konstigt att starta tråden) Glömde tala om position. För det mesta vänster nio. Men ibland har det blivit höger nio och kant (är snabb och älskar att kontra) Redigerat 23 Mars 2005 av frezy_man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Jag spelar Vänster 9 i Hp skövde 90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 (redigerat) HAHA..neee? Du är född 91 ser jag... HK country känner du ju till då:P Jag spelade I HP när jag var liten. Jag var med i 87 laget en säsong, fast sen hade vi inte tillräckligt med folk så laget lades ned :( Började då i HK country...Ok, känner jag någon i ditt lag då? Har för mig att Rasmus West spelar där. Vad heter du förresten:P? f*n nu har jag hittat massor från mina hemtrakter på den här sidan :D HÖHÖ Redigerat 24 Mars 2005 av frezy_man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 (redigerat) Sorry att jag glömde skriva min position och lag. :( Men jag spelar i HP Skövde som linje. Och om du undrar så har Rasmus slutat. Redigerat 24 Mars 2005 av crap Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mrpiggy Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 spelat i maij Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 spelar i UIF som vänster nia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Jag har spelat, inte för att jag var något vidare bra.. xD. Spelade i H65 Höör som Vänster Nia eller Mittnia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mrpiggy Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 spelat i maij skrev fel. menar maif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 maif har jag aldrig hört talas om. Vad kommer ni ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 jag spelar i växjö hf och är linje Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 handboll är kul men jag spelar inte direkt i något lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.