Shark Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Mitt Age of Empires 2 startar inte! Vad ska jag göra?? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Prova att installera om det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Starta om datorn först. Funkar det inte ominstallerar du. Funkar det inte då heller kanske du har för dålig dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 e det köpt?? annars kan det saknas filer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 18 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Det funkade en gång, men när jag skulle spela andra gången, så startar det inte. Nu kommer det upp en svart ruta som om det skulle starta, men det händer inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Svart ruta? Hmm... Kan det lösas med en instälning i genvägen till spelet? Se manualen för detaljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 se till att inte du har flyttat på nån viktig fil lr nåt, det va så med ett annat spel, du vill inte veta hur det va....... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.