Rallypacker Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 På pp:ww så är det precis i början, när man möter några kråkor som blir en gubbe.. hur klarar man den? har någon något tips? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morfin Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 (redigerat) Rallypacker !!! Har du slått han så att han åker upp till en mur? Isåfall ska du gå till höger när du kommer in och springa upp på väggen.Sen upp för en till vägg och hoppa sen springer du på väggen och hoppar till en stolpe och sen till nästa stolpe så är du där. Men när den flyttar sig en gång till så vet jag inte jag tror att man ska springa på väggen. :D :D Redigerat 19 Mars 2005 av Oolong Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 19 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 jag är på den sisat saken... fattar inte hur man skall göra.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Sista saken ? Den när han står längst upp på kullen ? Isf ska du klättra upp till våningen under, hoppa mot väggen rakt över och snabbt hoppa tillbaks, hänga dig i bjälken och klättra upp. Jävligt svårt att förklara.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 21 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 har klarat det nu! Men nu fattar jag inte vart jag skall gå i rummet efter... måste var kass på pp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg