Zvampen Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Skrivet 19 Mars 2005 Tjena! Finns det någon här som vet var jag kan finna BRASS KEY jag brukar vara nere i varrocks bank där det finns fullt av guld ringar halsband men dom där nere vill sälja en nyckel som heter brass key jag är inte riktigt säker ifall det är den man ska ha för dom går inte in själv. Om ni vet vart jag kan få den skriv då här. :gitarr: Citera
Gäst Beldur Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Skrivet 19 Mars 2005 Tjena! Finns det någon här som vet var jag kan finna BRASS KEY jag brukar vara nere i varrocks bank där det finns fullt av guld ringar halsband men dom där nere vill sälja en nyckel som heter brass key jag är inte riktigt säker ifall det är den man ska ha för dom går inte in själv. Om ni vet vart jag kan få den skriv då här. :gitarr: Jag har en Brass Key! Citera
Joko Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Skrivet 19 Mars 2005 ja har också en brass key, ja fick den av en kompis hehe :P Citera
Lin0z Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Skrivet 19 Mars 2005 jag har 9 man kan hitta domi edgeville dungeon vid zombies på level 24 Citera
Zonix Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Skrivet 19 Mars 2005 du kan få en av mig gratis :cool: vad heter du på RS?? adda mig Raichuu Citera
roxyIII Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Skrivet 21 Mars 2005 Tjena! Finns det någon här som vet var jag kan finna BRASS KEY jag brukar vara nere i varrocks bank där det finns fullt av guld ringar halsband men dom där nere vill sälja en nyckel som heter brass key jag är inte riktigt säker ifall det är den man ska ha för dom går inte in själv. Om ni vet vart jag kan få den skriv då här. :gitarr: men din lilla tröga noob!! INGEN nyckel leder dit in!!! det finns bara ett sätt att sno gold bar och det lär jag gärna ut adda med roxyiii sorry för påhopp :S Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.