Hoppa till innehåll

Need For Speed: Underground 1/2


Rekommendera inlägg

det bra med nfsu 2 är att det finns ganska mycket man kan ändra på bilen som saxdörrar och sånt. det som är dåligt är hela spelet i övrigt. alla race är lika tråkiga och det är lika dålig grafik som i ettan. det är ingen körglädje som burnout 3 precis..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har alltid hatat Utjämnings logiken på Need For Speed Underground spelen. En annan sak som är kasst med spelet är att man vinner på tur. Hur roligt är det att komma över ett krön utan att ha en chans att väjja för bilen som kommer på sjätte varvet. Naturligtvis ligger motståndarna precis i arslet fast man har krossat varv rekor på varv rekord dom 5 senaste varven och aldrig har kört bättre?

 

Annars har spelen skit skysst design. Jag kör med en golf på Hard mode just nu för att det ska bli lite mera motstånd =P

Du kommer nog strax få det du söker, för det finns ju bara 111 race på NFSU har jag för mig. 2:an tycker jag inte alls har någon särskilt bra grafik. Absolut inte bättre än 1:an

 

man kan ställa in om man vill ha utjämnings-rekniken...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Red_fox

Man kan ställa in det utjämnings logiken.

Jag tycker att ettan har bättre grafik,men tvåan är roligare att lira för man kan göra mer med bilarna där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...
  • 4 veckor senare...
×
  • Skapa ny...