Legoman Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Jag ska komma till Ganon´s Tower. Jag har åkt in i den lila konstiga teleportören, och kommit till... Ja, pippfågelstället som rövade bort ens syster,där är jag. Och jag vet absolut INTE vad jag ska göra. King of Lion säger att man ska upp i tornet, rädda Zelda och sedan åka ner i den lila teleporteören. Men hur kommer man till toppen/klarar sitt uppdrag?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 titta på http://db.gamefaqs.com/console/gamecube/fi...ker_swedish.txt den guiden........är skit bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst deku_king Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Jag ska komma till Ganon´s Tower. Jag har åkt in i den lila konstiga teleportören, och kommit till... Ja, pippfågelstället som rövade bort ens syster,där är jag. Och jag vet absolut INTE vad jag ska göra. King of Lion säger att man ska upp i tornet, rädda Zelda och sedan åka ner i den lila teleporteören. Men hur kommer man till toppen/klarar sitt uppdrag?! <{POST_SNAPBACK}> [/quote/] Du måste gå till portalen. Döda den där måln gubben då tappar han sitt svärd. Den pekar på en dörr. Gå in till dörren med svärdet i hand sen döda moln gubben tills du kommer till en trappa. Gå upp till den. Det kommer en vit eller röd och massa fiender sen kommer du till Ganondorf. I en säng ligger Zelda och Ganondorf blir en GRIS- DOCKA!!! Sjukt eller hur.?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legoman Skrivet 19 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 (redigerat) Vilken Molngubbe är det du pratar om? Han som ger en Ballad of Gales, eller den som ger en melodin till att reglera vinden? Redigerat 20 Mars 2005 av Legoman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 läs ordentligt så förståt du! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legoman Skrivet 2 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Men jag har inte sett någon molngubbe där, och i så fall, var ska man för att träffa honom? Jag hittar honom inte, och jag har letat i en timme! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 panthom ganon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legoman Skrivet 7 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Va? Phathont Ganon? Möter man honom inte när man ska befria sin syrra, och efter det får man Megaton Hammer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Va? Phathont Ganon? Möter man honom inte när man ska befria sin syrra, och efter det får man Megaton Hammer Ja, det är han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legoman Skrivet 10 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Eh... Det är inte det jag behöver hjälp med. ZELDA är bortrövad, och man ska göra något i Ganon Tower. Men jag kan inte komma upp, för ndet ligger en massa träbjälkar ivägen som man inte kan krypa under. Sista templet kom jag ifrån, jag har åkt upp genom en portal som är lila med båten, och DÄR behöver jag hjälp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg