Hoppa till innehåll

Zelda Wind Waker


Legoman
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag ska komma till Ganon´s Tower. Jag har åkt in i den lila konstiga teleportören, och kommit till... Ja, pippfågelstället som rövade bort ens syster,där är jag. Och jag vet absolut INTE vad jag ska göra. King of Lion säger att man ska upp i tornet, rädda Zelda och sedan åka ner i den lila teleporteören. Men hur kommer man till toppen/klarar sitt uppdrag?!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst deku_king

Jag ska komma till Ganon´s Tower. Jag har åkt in i den lila konstiga teleportören, och kommit till... Ja, pippfågelstället som rövade bort ens syster,där är jag. Och jag vet absolut INTE vad jag ska göra. King of Lion säger att man ska upp i tornet, rädda Zelda och sedan åka ner i den lila teleporteören. Men hur kommer man till toppen/klarar sitt uppdrag?!

[/quote/]

 

Du måste gå till portalen. Döda den där måln gubben då tappar han sitt svärd.

Den pekar på en dörr. Gå in till dörren med svärdet i hand sen döda moln gubben

tills du kommer till en trappa. Gå upp till den. Det kommer en vit eller röd och massa

fiender sen kommer du till Ganondorf. I en säng ligger Zelda och Ganondorf blir en GRIS-

DOCKA!!! Sjukt eller hur.?!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst Skellington

Va? Phathont Ganon?

Möter man honom inte när man ska befria sin syrra, och efter det får man Megaton Hammer

 

Ja, det är han
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eh...

Det är inte det jag behöver hjälp med. ZELDA är bortrövad, och man ska göra något i Ganon Tower. Men jag kan inte komma upp, för ndet ligger en massa träbjälkar ivägen som man inte kan krypa under. Sista templet kom jag ifrån, jag har åkt upp genom en portal som är lila med båten, och DÄR behöver jag hjälp...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...