Mikael Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Vad ska man göra när man har alla Pokémon på Röd/Blå? Ska man gå någonstans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Ah, tror det var Saffron City Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 19 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Vad dåligt, man tar sig tid att klara spelet och fånga alla Pokémon bara för något fult diplom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bonden Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 silver då? händer något när man har fångat alla där då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 :huh: Säkert, men man får något när man fångat alla olika Unknown. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 nej det får man inte! bara på japanska versionen och då måste det vara i bokstavs ordning a/z Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 jag har fångat exakt alla pokemon på pokemon silver och det händer ingenting... men e det meningen att man ska få nått då lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cobuz Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 har ni fongat saptoss moltress och artukuno? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 nej det får man inte! bara på japanska versionen och då måste det vara i bokstavs ordning a/z http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=43814 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 (redigerat) Jag har läst det här "Catch at least three differently shaped Unown and show them to the researchers inside the lab. One will alter your Pokédex so that you can keep track of the Unown that you catch. They will be listed in the order that you catch them in. There are many different types of Unown." i en guide-bok för Kristall, Silver och Guld. Jag orkar inte översätta, så kan någon annan göra det åt dom som inte kan engelska? It would be great if someone could do that. Redigerat 19 April 2005 av jay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Jag har läst det här "Catch at least three differently shaped Unown and show them to the researchers inside the lab. One will alter your Pokédex so that you can keep track of the Unown that you catch. They will be listed in the order that you catch them in. There are many different types of Unown." i en guide-bok för Kristall, Silver och Guld. Jag orkar inte översätta, så kan någon annan göra det åt dom som inte kan engelska? It would be great if someone could do that. ålder jay? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mag_net_ Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 (redigerat) Jag har läst det här "Catch at least three differently shaped Unown and show them to the researchers inside the lab. One will alter your Pokédex so that you can keep track of the Unown that you catch. They will be listed in the order that you catch them in. There are many different types of Unown." i en guide-bok för Kristall, Silver och Guld. Jag orkar inte översätta, så kan någon annan göra det åt dom som inte kan engelska? It would be great if someone could do that. jag har pokemon crystall och har fångat alla jag gick till prof:oak och fick 30000 kr och 440 masterballs och ett diplom :P §1.23. Redigerat 29 Maj 2005 av NesseN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg