Dark Elite Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Bifoga inte bilder i onödan! Men hur såg diplomet ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swooper Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Fattar inte varför man ska få någonting... Räcker det inte med tillfredsställelsen av att ha ett komplett pokédex? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 (redigerat) Fattar inte varför man ska få någonting... Räcker det inte med tillfredsställelsen av att ha ett komplett pokédex? :P jo men diplomet funkar ju lite som ett bevis. Redigerat 1 Maj 2007 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 har du mött missingo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 självklart! varför skulle jag inte ha gjort det? det är ju vägen till framgång på röd och blå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 fånga alla pokemon? Tradat lite också va? Har du fångat Mew? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 ja? mew är ju inte särskilt svår att fånga. det är klart jag tradat, alla pokemon finns ju inte vilda och för att få t.ex. gengar och golem måste man trada. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 ja? mew är ju inte särskilt svår att fånga. det är klart jag tradat, alla pokemon finns ju inte vilda och för att få t.ex. gengar och golem måste man trada. Alakazam och Machamp också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 jaja, det var därför jag sa "t.ex." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 haha verkligen! 440 masterballs tror ja f*n inte på! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg