Backspace Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Men hållå? Kan någon hjälpa mig med det där som stog på inlägget jag skrev för jag behöver riktig hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 När man har signat up så kommer det upp en sida där ens Namn/Smeknamn står, sitt lösen OCH sitt nummer DDG nöjd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 A spelas Rock, Paper, Torchic på game corner så tjänar man 2000 för varje vinst. det är som sten sax påse men med Mudkip, Torchic och Treecko. Klicka på den du tror du vinner på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 När man har signat up så kommer det upp en sida där ens Namn/Smeknamn står, sitt lösen OCH sitt nummer DDG nöjd? Men jag får ju aldrig mejlet! Nöjd? Jag skriver inte fel e-mail heller för den funkar ju till och med här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 onödigt att skriva mitt lösen är ---- Åh nu vet ni va mitt lösen är :frown: Jag kan inte häller logga in och var står nummret? När man har signat up så kommer det upp en sida där ens Namn/Smeknamn står, sitt lösen OCH sitt nummer. Man måste ha Internet explorer 6.0. och ettusen-nånting x sjuhundra-nånting på skärmen. För mig står det bara: sidan skrev: An error occurred. Please wait a few minutes, then try signing up again. När jag ska registrera mig, varför det? Nä det kommer inte upp bara start sidan kommer upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Jag och min boro tänkte prova det, men det går inte för när man ska trucka på sign-up knappen så blir det samma sida igen så jag kommer ingenstans vad ska vi göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 När man har signat up så kommer det upp en sida där ens Namn/Smeknamn står, sitt lösen OCH sitt nummer DDG nöjd? Men jag får ju aldrig mejlet! Nöjd? Jag skriver inte fel e-mail heller för den funkar ju till och med här! Man får inget mail. Det kommer upp en sida direkt efter man fyllt i det man ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 HAr blivit medlem och den är bättre än Crater. Heter Rowyn där så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 vad är era trainernumber? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Error! Sorry, there was an error in your Sign-Up data. Please use your back button and try again. You must have both a user name and password fast jag gjort rätt :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 You have not filled in all the fields correctly ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waluigi Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 kostar det något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.