Lissie1992 Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Har lite problem med spelet, hehe. Jag har lämnat den sista teleskopdelen, men Boris fortsätter fråga efter den, och Winkelhock säger inget, vad ska man göra? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 lägga av med mulle meck? om du nu är född 92 så borde du väl ändå spela lite andra spel? bara säger det, retas ej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 men lägg av -.- man får spela vilket spel man vill man kan spela abc när man är 30 om man vill-.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lissie1992 Skrivet 20 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Men snälla nån! Jag spelar Mulle Meck för att jag tycker det är kul! Bara för att du är så tråkig och bara spelar gamla tråkiga krigarspel som var ute för 100 år sen, inse, ingen spelar dem längre, det är de nya spelen som gäller nu! vakna upp! Bara säger det, retas inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 men lägg av -.- man får spela vilket spel man vill man kan spela abc när man är 30 om man vill-.- de tycker jag me tycker du att man är för stor för ett spel för 18 år och man e 30?? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.