naruto rockar Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 jag kan alldrig hitta luigis nyckel var får man den jhäääääälp han rockar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Läs igenom andras trådar innan du startar ny: http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=41806 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naruto rockar Skrivet 20 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 aaa men jag kanske har jort alla spök banorna och jag hitta ingen key jag hitta bara hans hatt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Hans tavla finns på Tredje våningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naruto rockar Skrivet 20 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 okej men jag kan inte hoppa in i tavlan :( ps.tack för tipsett -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Jag hoppa och sparka på den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 (redigerat) uhhh jag förstår inte jag var tvungen att ha ett vist antal stjärnor Redigerat 21 Mars 2005 av killer koops Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Tredje våningen i Spök Huset!! Det finns en i slottet också men det är en bana där Luigi ska rädda Wario. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gogeta Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Hur kommer man upp till den där rösten i taket i slottet,vissa säger att man måste ha 15 stjärnor, jag har 36 men jag kommer ändå inte upp. Rösten säger bara: Hello Mario!!! :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 vilken röst ???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Läskigt!!! :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Tredje våningen i Spök Huset!! Det finns en i slottet också men det är en bana där Luigi ska rädda Wario. Jag kommer bara upp till andra våningen. Eller räknar ni med det som är under marken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg