varför funkar det inte att lägga in fusk jag får inget medelande...varför ??????????? :(
Varför Funkar Inte Det Att Lägga In Fusk ?
Jag fick heller inget meddelande och måste vänta cirka 12 timmar förren fusket godkändes <_<
jag skickade in ett fusk förra veckan men jag har inte fått ett meddelade
Ni kanske skriver fusket vart man ska kommentera ett annat fusk?
↗ till inläggetnej jag tryckte där det står lägg in ett fuskNi kanske skriver fusket vart man ska kommentera ett annat fusk?
↗ till inläggetJag skickade in fusk...har inte fått nåt meddelande på tre veckor.Ni kanske skriver fusket vart man ska kommentera ett annat fusk?
↗ till inläggetDem kasnke har så mycket att göra så att dem inte skickar ut ett meddelande till er utan bara godkänner det.Ni kanske skriver fusket vart man ska kommentera ett annat fusk?
kan man ta bort fusket som man har laggt in??????????
Nej, såklart. Bara Admin.
oki
Palle: Det går att ta bort fusket. Skicka länken med fuskaet till en moderator/Admin, och säg att de ska ta bort fusket, så fixar de det!
Shark: Du har delvis rätt, men mer delar fel!
Ibland vissas det inte att man fått ett Brev men om du kollar i inboxen så kan ni hitta ett PM i slutet eller i början av inboxen ;)
Det visas aldrig utan du måste kolla inkorgen då vi klassar det som är lågprioriterat meddelande.
↗ till inläggetVarför inte?Det visas aldrig utan du måste kolla inkorgen då vi klassar det som är lågprioriterat meddelande.
PS. Varför står det ett slags nummer i ditt medelande?
↗ till inläggetVadå för nummer? ;)Det visas aldrig utan du måste kolla inkorgen då vi klassar det som är lågprioriterat meddelande.
Det var länge sedan jag skrev en Recension/fusk.
För att mina fusk och recensioner inte blir godkända och då vill jag inte chansa att skriva ett fusk/recenion och det inte blir godkänt.